BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 14 January 2012

sory, lewattt...hehe



selamat hari lahir 
kepada MARIAM BINTI MAT JUSOH
my childhood bestfren.
insyaallah till now. 
wish you best bornday ever myfren~
selamat bertambah usia.
apa saja yg sudah kamu capai, TAHNIAH aku ucapkan
jika ada yg belum dicapai, aku doakan ia tercapai
juga ku doakan kebahagiaanmu
sesungguhnya aku rindukan kenangan dulu
yg dulu-dulu tetap dikenang pahit @ manis nya
berbasikal bersama balik dari sekolah
yg pahitnye, mu eksiden ngn moto sapa dapat parut dekat mulut (lw xsilap)
ingat ag kan? tp mu rilek je time tu wlpn da bleeding.
aku lak hok takut. tp mu meme slumber sokmo la kawan <3
tp akhirnya mu g jugak dari aku
berkecai impian nk masuk U samer2
now, aku sudah lupakan negatif sal mu, yg positif je aku rindu ^_^
n u should know bout 1 thing :
I MISS YOU 

p/s : yer..aku tw bufday ko 13 januari :D 
sory lambat wish u :DDD

2 speaks:

susulemakmanis said...

hepy bufday kat die!

Unknown said...

hehe..mekasih. saya tulun jawab :)