BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 31 July 2013

ALKISAH PRAKTIKAL

 
oppsss...
sudah lama sangat-sangat tak update blog.
 
sekarang adalah waktu praktikal. dan sekarang pukul 2.42pm aku sedang berada ditempat prktikal.
aku ditempatkan di Unit Pembangunan dan Perolehan Aset. 
tugasan aku untuk masukkan data, taip surat, update status projek dan lain-lain kerja ringan.
walaupun ringan, perlu penumpuan yang tinggi sebab melibatkan benda fakta esp. maklumat peribadi.
kebanyakan kerja aku mesti guna internet. 
 
pada awal 3minggu kat sini, aku sorang saja. tapi sekarang seorang student praktikal dari Uitm Merbok join unit ni. sebenarnya dia dari Unit lain, tapi dekat unit lain xda meja lebih. so, dia tumpang duk sini. 
kalau ada kerja barulah bos dia akan panggil naik atas.
 
secara peribadinya, seronok praktikal dekat sini. kerja tak banyak, pegawai semua peramah dan yang paling penting ada komputer n internet kat depan aku ni ha.
 
tapi, ada jugak yang tak best. iaitu krisis rumahtangga.
bukan rumah tangga aku, tapi salah sorang pegawai kat unit aku.
aku terpaksa/dipaksa terlibat sama nampaknya.
 
  aku akan bercerita di entri seterusnya.

0 speaks: