BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 1 October 2013

Mimpi Dato Ct

aku memang minat Dato Ct ni sebelum dia jadi Dato' lagi la..



memang dia jer aku minat xbrubah2 dari dulu sampai sekarang.
walaupun pernah tergugat sebab kes dia janji nak pakai tudung lepas balik Mekah tapi xpakai.
dia cuma kenekan selendang atas kepala jer. pemes jap time tu fesyen selendang ct.
tu citer lame.

sampai sekarang aku kagum ngan anak jati Pahang ni, sebab ke'humble'an nye. sebab kecantikan dan kemolekan wajahnya, sebab kededikasiannya dalam mengejar cita-cita, sebab kebijaksanaannya mencari peluang dalam hidup dia. yer, mungkin dia mudah dapat peluang, yela kan sebab dia artis tersohor dan jadi ikon Malaysia, tambahan lak dia wife Datuk K , ahli perniagaan berjaya. tapi kalau dia bodoh tak cerdik, takdenya dia berjaya menggunakan segala peluang tu. jenama SimplySiti dan pemes amos skang.

walaubagaimanpun aku minat dia, aku belum lagi terfikir nak beli semua koleksi album dan kaset dia. hahaa. dulu adalah aku beli satu kaset dia, cover hijau kalau tak salah aku. smua lagu dalam tu aku minat. tapi tak ingat lak tajuk dia. yang aku ingat, aku beli kaset tu dengan duit biasiswa. heh3

ok. dah lari jauh dari tajuk. sebenarnya aku nak cite yang semalam aku mimpi Dato' Ct. 
aku mimpi, Dato'Ct ada show dekat tempat aku. tapi tempat tu asing bagi aku. aku pun tak kenal tempat tu. tempat tu ada satu pangkin yang lantainya dibuat tinggi, and ada kerusi meja kat atas pangkin tu. aku duk sorang-sorang, yang peliknya, tak pulak aku masuk tengok show DatoCt.
sedang duk sorang-sorang tu, DatoCt tiba-tiba mai join aku lepak kat situ. terkejut aku. lagi terkejut bila DatoCt peramah giler dengan aku, macam dah lama kenal. siap snap gambar lagi dengan fon dia. tapi masa tu aku xpakai tudungla pulak. aku pun cakap ngn datoct, jangan masuk gambar ni dalam instagram, sebab aku freehair mase tu (sbb aku tau datoct suka upload gmbr dalam instagram, aku follow ig dia.). 
tapi, bangun pagi tu aku rasa seronok betul. rasa sayang sungguh dan rasa dekat jer dengan dia. hehehee

ni aku nak crita jugak. masa tahun dua di UM ni, aku dah pernah mimpi jugak sal datoct ni. aku mimpi datoct datang umah aku dengan pesawat peribadi dia, dan nak anta aku gi UM...kih3...memang xlogikla kan. 

tapi mimpi-mimpi ni buat aku rasa suka sangat. sebab minat dia kot. tapi aku ada perangai, walau tara mana pun aku admire orang tu, kalau jumpa depan mata, aku buat derk jer. buat tak tahu. buat macam takdak minat langsung. 
sebelum ni bukan tak pernah aku jumpa artis-artis. lagi-lagi artis aku tak minat. hihii.

*sama la dengan orang yang aku selalu stalk dan admire. kui3


*eh, hari ni dah masuk 1 Oktober 2013. lagi berapa bulan nak abis study :)

0 speaks: