BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 28 November 2011

excited xmemasal :p

saya cerita, awak bace !


EXCITED! EXCITED! EXCITED!


aku suka sgt tagged sbb ia adalah sesuatu yang baru :)
sape2 ade tag silalah add aku ya 
totally im juz explore new thing~ xde ape yg pelik sgt. lebih kurang same ngn blog n jgk FB! huh! mcm2 jela kan ade. tu xkire ym lagi, twitter, n segala mcm lagi. wl de bnyk care bersosial, tp harap remaja2 termasuk aku (eh, aku ni remaja lagi ker? ke awal dewasa?) pandai la kan memilih mane baik n buruk. jgn terlalu over sampai tergendala abes semua keje2 urgent mahupun x urgent! hati-hatilah ye dlm berkawan. mcm2 jenis ler boleh jumpe.pndai2 la..make sure ur locus of control is in gud condition. jgn mereng lak! thihihihii..sekadar nasihat n renungan pada diri aku jugak :p

ke'excited'an aku nih jugak adalah sobab hari ini buat kesekian kalinya aku bijak dalam berbelanja. hihihiii...boley kan lw perasan sorg diri? kau hader? :p
seperti di'plan, aku kuor p shopping sket tadi ngn umi. segala perkakas peribadi mahupun xperibadi dah kering. kene la topup yg mane perlu. atrnya : tisu, sabun, bedak, blablablablablabla...n semua tu ikut budget . hehe. tu pom nk kecoh kan kan kan? mypleasure....sblom2 ni aku main bedal je nk beli ape2. sbb tu overbudget je slalu. mmg xpndai berjimat! bile dah kering baru berwaspada. =='


satu lagi, excitednye sbb aku dah ade kad 'touch n go'..giler kolot? haha..xkeshah la jah ko nk kate ape. sbb ni ler baru pluang dpan mata aku dpt bli kad tu. aritu penah cober bli atas bas, ader ke pakcik tu xder kad RM10 sprti aku nk. lw RM10 lagi lame leh gune. tu xkesahla. pakcik tu mintak lima hinggit. bkn xleh bg tp xda duit kecik. pakcik tu marah aku lak! huh! lepas tu trus jd mlas da nk bli kad tu. org kate kt klsentral ade je tp nape aku xjumpe?? haaha..yer, aku mmg pelik. okay, mcm mane aku dpt bli kad tu? td mase otw nk balik kolej lepas shopim, ade salesman yg bdiri tepi jalan kt stesen lrt tu. aku bli RM10 n dlm tu ade rm5. mahai ka? kwn aku ckp rugi je bli. die kate mahaii..betui ka rugi? betui ka mahai? cheq mmg taktau pasai nih. cheq x amik tw. cheq cume suka kad dia ja. cheq suka kumpul kad biaq penuih beg cheq. hihihihiii...ape pom cheq da bli da :)))) yayyyyy!


p/s : lenguh kaki cheq round sogo n mydin n mj sbb cari barang xjumpe2 ! helpppp...

0 speaks: