BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 29 November 2011

kau pergi kerana suka :((

saya cerita, awak bace !
aku suka sangat video nih ! sedeyhh..


Kau kata akulah segalanya,
Yang menyinar mekar di hatimu,
Kau berjanji akulah satu-satunya,
Yang abadi hingga ke akhirnya...

Kau genggam erat tanganku,
Kau sambut cinta suciku,
Kau hias indah hidupku,
Kau beriku bahagia...

Kau pergi dariku,
Sendiri tanpamu,
Mana janji-janjimu,
Untuk setia denganku...

Hatiku terluka,
Dibuai rindu padamu,
Manakah setia yang kau ucap dulu,
Maafkanku jika salahku...

Hulur tanganmu sambut cintaku,
Aku tak sanggup sendiri...

Kembali kasih dalam hidupku,
Cintaku tulus sejati...

Kau pergi dariku,
Sendiri tanpamu,
Mana janji-janjimu,
Untuk berdua denganku...

Hatiku terluka,
Dibuai rindu padamu,
Manakah setia yang kau ucap dulu,
Cintamu bukan untukku...







sedey tol lagu nih! hehehe...siapa yang pergi? kamu lah yang pergi dari aku...ya kamu! hati aku terluka lagi dan lagii..setiap pertemuan dalam hidup wajib punyela ckp ' ko kawan aku selamanya' atau 'aku kan kawan baik ang' atau the word 'BFF' .ade tu siap reka hari persahabatan masing-masing. tapi, akhirnya senyap sunyi tanpa khabar berita. terutamanya yang dah belayar jauh. kau di selatan aku di utara..jika kamu masih ingat pada aku, pasti kau akan teringat ini semua. 'saen baek' aku dimana? jika dihitung, aku dah ada berbelas-belas kot kawan baik. sangat ramai dalam kontek 'saen baek'...tapi, siapa yang selalu bertanya khabar, kirim berita? syukur masih ade seorang yang selalu berbuat demikian,..terima kaseh kawan ku dilah! ang mmg kawan aku kan? hihihiii


ape kriteria untuk jadi kawan baik? perlukah cantik/ensem? perlukah banyak duit untuk blnja kawan agar kawan merasa senang bkwn ngn kite? perlukah ade kereta agar tampak klas pegi mane-mane naek kete, org len jalan kaki atau nek bas je. perlukah ade nama atau fofuler agar boleyh tumpang glemer ? perlukah seksi? perlukah bijak agar boleh copy atau tiru bahan buat asgment ?? jika kamu kata beragama atau bijak dlm pelajaran boleh diterima. kawan yg bijak boleh la mintak tunjuk ajar dlm study kan. kalau beragama pulak bolehla dijadikan rujukan dalam hal-hal agama yang kita xsure. kalau sebab kaya ade kete nk dijadikan sahabat, boleh?


huhuhu..maka adanya tujuan aku mencoret meraban ini adalah sebab aku (currently..) asik terpikir kemana kwn2 lama? mengapa tiada respon? janganla kamu jadikan alasan sibuk belajar. langsung xlogik. kalau dgn kawan xboley, ngn buahhati boleyh jer...huhuhuhuuuu...adakah xmenarik hati langsung memiliki seorang kawan baik? adakah buahhati itu sangat menarik hati? 


lu pikirla sendiri...:(((

0 speaks: