BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 28 November 2011

peliknya aku? atau kamu??

saya cerita, awak bace !


Ehemm..27? lagi sebulan untuk tarikh lahir kamu ya? (entah betul entah tidak) mungkin saja aku ditipu lagi. Agugu..tidak mengapa. Aku hanya sering saja mengingati sesuatu yang tidak sepatutnya aku ingati. Hari ni, kamu kata kamu akan ke sini, KL. Kamu tahu apa kamu rasa? Hm..aku rasa suka bangat. Rasa mahu saja aku keluar jalan2 dengan harapan aku akan terserempak dengan kamu. Tapi, adakah aku mengenali kamu? Tidak kenal kan. Adududu..manusia memang suka buat sesuatu yang pelik-pelik. Iya kan? Wah. Gaya bahasa udah seperti Indonesia. Ya iyalah, jabatan aku sekarang menerima pelajar inbound dari Indonesia. Suka betul aku teman sama mereka. Ahaks..udah2la dengan cerita Indonesia. Cerita ini khas untuk kamu. Bukan untuk benda lain. Kamu yang aku hargai. Hargai, walau aku tidak kamu hargai. Huhu. . Egokah kamu? Mengapa kamu tidak membiarkan aku pergi sahaja dari hidup kamu? Aku sendiri kah yang tidak mahu pergi? ya, aku memang PELIK! hahaha...ade aku kesah? 

0 speaks: