BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 28 November 2011

hari-hari cuti yang ku lalui (minggu ini)

saya cerita, awak bace !

ya..minggu ini agak syok sbb cuti 4hari. isnin cuti awal muharam! tapi, tidaklah boring + membazir masa sangat!


JUMAAT- aku mulakan dengan lawatan ke parlimen dan muzeum negara bersama pelajar universitas andalas dan wani, kakhawa, kak komathy, n zairi. seronok jugak n tade pape masalah. syukur. 
plannye berjalan lancar walpn sblom ari kejadian tuh mmg bnyk sgt probs. tak henti2 mulut si wani tu mengomel..hehe. sian die. plan asal nk p kedutaan jugak tp xjd. tu yg kitorg tuka plan pegi muzeum. 
aku ade bli sumtim utk both rumetku yg tercyg. ala bucuk2. muah2 utk korg dua. hehehe.


SABTU - pulak, ade program dekat Terminal Bersepadu Selatan, Bandar Tasik Selatan! wah name berbelit-belit. aku g bersama siti, umi, teha, kak ain, muntaz(junior).. program tu adalah 'Hari Menangani Keganasan Terhadap Wanita'. dirasmikan oleh timbalan menteri Pembangunan Wanita,Keluarga dan Masyarakat. asalnya, Datuk Shahrizat sdri mai, tp die ade hal len yg lg urgent! dapat 2helai baju sbb nama aku kitorg ade dlm senarai wakil kolej7 n senarai wakil PRS. yg paling syok, dapat jumpe KAMAL AFFENDI HASHIM - penganalisis jenayah terkenal!
seyes klakor pakcik nih! hepy sgt2 jumpe die. ade karisma ! pastu plak, FAHRIN ahmad yg jadi pengacar majlis nih. Anna Raffali pom ade mai , tp tatau untuk apa. majlis nih jugak melancarkan TEKSI WANITA. tu la motif die wt majlis ni kt lobi3 TBS! yg paling penting, dpt kenal&rapat dgn bekas rumet umi, KAK AIN@FARAHAIN :p ..hepy sbb name same, prangai pom dekat same. die asik ckp sblm ni slalu jumpe tp xpenah tego pom. :)) yela akak cyg, sayer ni pemalu awww..:p tapi tuhan dah tetapkan kita akan menjadi kawan. luv 2 know u sys !

AHAD- aku rehat je sehari, siti p umah kak die pagi nih! tggl aku ngn mira. then mira p kua ade keje. n wani mai. kendian malam tu, tgh2 mira syok plan nk balik kg ujung mggu depan, mak sdare die kol nk balik mlm ni jgk. trus die stuju. hampeh kan? iskk...dhla mule2 tu plan nk tgk ;al-hijab; same-same. huh! tp seb bek umi sanggup dtg temankan aku yg 'berani' nih! hihihiii. tenkiu umi. cyg ang tw..

ISNIN - sbenar ari ni (ecop) bnyk ni agenda yg boleh aku ikuti. 1. g batu caves ikut rombongan budak Andalas tu ngn akak-2 senior. tp, keje banyakla pulak (walhal aku bukan buat keje sgt pom :p) + duit xbnyk dlm akaun. hehehe.  2. g umah kak izah , mantan PMK untuk sesi ziarah :)) yg ni mmg rugi xg. tp nk wt guane, aku ade hal yg agak penting iaitu  3. p bli brg-2 yg keperluan yg da sgt terdesak. haha. plan nk kua ngn umi jgk(pentingnya umi dlm coretan aku kali nih) hehehe. INSYAALLAH menjadi pe yg kitorg nak. jika tidak penting aku tidak kisah, tapi ia sememangnya adalah agak penting! niat nk turun awal ecop, tp tu lah..time2 cenggini xtido lagi. hehehe...


out of story : mlm ni aku da buka satu lagi akaun 'cari kawan' yaitu Tagged! pengaruh umi kot (umi lagi...) hehehe juz explore new things. 
okayla..sekian untuk malam ini! lights off...!



0 speaks: