BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 28 November 2011

patotkah aku ketawa terbahak-bahak atau..?

saya cerita, awak bace !


Aku tak pernah meminta ini terjadi. Wallaweh! Bukan nk jiwang2. Aku tak puashati tol. Knpa la aku selalu salah anggap pada ko? Aku patot anggap buruk2, tp knape aku pk baik2? Aku slalu salah tafsir niat kamu. Nasib baik pndai cover! Kuang asam tol kamu ya. Kenapa kamu ceritakan semua padaku? Setiap patah kata2mu itu, mmg sangat menyakitkan ku walaupun ia adalah kebahagiaan bagimu. Sampai hati kamu ya. Huh. (beberapa ayat telah di'sensor' kan)  Huhuhu..pedihnya ulu hati cheqq..kamu xfaham ka? Umm..aku patot bersorak horayyy bila mendengar kamu mendapat balasan..tp xla.. Aku xmampu membuat seperti itu pada kamu. Aku tahu kenapa, kerana aku lemah dan mudah terpedaya. Tapi apa boleh ku buat. Aku tidak mampu untuk berbuat apa-apa. kerna aku bukan seperti kamu! ingat itu satu wahai insan. kamu masih berpijak diatas bumi nyata. jika aku kuat, mengapa kamu sungguh lemah. mengapa? walhal kita alami nasib yang sama.   Sungguh ajaib! Sekian~

0 speaks: