BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 2 December 2011

dilema perasaan !

saya cerita, awak bace !


OKAY SAYA DALAM DILEMA!

''Andai kau mengerti isi hatiku
Terangilah kesamaran ini..''

nk p ke Jelebu negeri 9 atau stay kt kolej ja?


p Jelebu mmg bes sbb leh kenal budaya org asli nun. lagipom, 
leh tgk perkahwinan org asli Temuan.
da bayo da pom. ni juga penting untuk kursus Antropologi Adat dan jabatan.

tp keje banyak ni. mggu depan ade 2presentasi penting. pastu,
lw tinggal sini boleh p konsert dikir barat yang dianjurkan exco kesenian PMKUM.
sbg adik bradik, kenela bagi sokongan kan. haiyaaa...

jemput n sila bg yg dekat ngn UM

dahla minggu depan adalah sgt bz. mggu depan jgk ade satu event lagi slama 3hari.
arghh...xsuke la minggu depan! sesungguhnya aku masih laghi x abes pikir nih!
hukhukhuk :((

ARGHHH...just go with da flow la...tgk mood aku cmne ecop! hehe..

p/s : kene ciapkan keje yg patot, baru leh g ngn senang haty kot :)

4 speaks:

shahrazali said...

bz btol awk nih....sy cadangkan awk pergi jelebu N9 tu.... kalau awk pergi,, awk dpt pengalaman berharga tau..

Unknown said...

betul3...tp saya masih lagi pikir! hehee, harap-2 dapat wt pilihan terbaik nanti...tenkiu ea shah :)

Jeszyuu said...

pegi la jelebu... hee..

Unknown said...

ya mmg! sy p jelebu...hehehe...sonok sgt3.