BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 21 December 2011

mak atau bilek aku ?


dikala orang lain sedang enak ditilam empuk, aku melakar kata-kata ini. ceh!
huhu...aku sedang dalam dilema!
lagi2 dilema...yess! idup mmg slalu kene buad pilihan.
sama ada baik atau x, kite kene pndai2la


okeh!
adenya tjuan aku disini adalah
nk cite sal dilema aku ni.
aku sedang pk satu benda nih.
iskk.
berat sungguh nk tanggung ni
smpai xleh tido nih.
aduhh..
ape aku nk wt eaa?
aku skrg tgh pk bnde ni

nk balik x cuti study week ni?
huhuhuu..bukan berat pom. kui3..
yg xtido ni pasai aku tgh siapkan esaimen.
haduiii..cuti mmg 2mggu...tp aku tanak balik
ase syg nk tggl bilek ni.
tp mak lak kol dr kampong suh balik.
ni yg serba salah nih
RINDU tu mmg ade. rendu mak ayah. rendu ank buah comeyl tu
tp, exam pom penting!
lagi2, xsempat study pom ag ni.
mmg rumet aku sume balek, tp hati ttp nk tggl sini!
huhh.
susah kn nk wt kputusan.
T__T

0 speaks: