BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 10 December 2011

TRIP TO PUTRAJAYA

saya cerita, awak bace !




ehemm...salam semua ^^
hari ini, trip ke Putrajaya bjln lncar. syukur.
rombongan 1bas UM tadi btolak jam 9am dan dlm 30minit smpai di Pjaya.
then, diberi mase hingga kol12 utk pusing2 di Taman Botani tuu..
slpas tu, bgerak puler ke masjid putrajaya.
dekat sane, lepas mrayau-rayau n tgk2 tmpat, kitorg solat zuhur disana
then kt situ, aku tringat balik kenangan lebih kurang 5-6tahun lepas. 
mase tu f4, p sane ngn rombongan asrama skolah.
ingt nk amik gambo dkt tmpt same cm dulu, tp tmpt tu tgh diubahsuai.
kt masjid tu td ade org nk akad nikah. tersentap !
besnye, kawennn,,hohohoho.
dlm kol2, kitorg da btolak p Alamanda Putrajaya. 
kt sane , mule2 smpai kitorg cari mkn.
jumpe rotiboy yg enak+lembut trus aku ajk diorg bli.
aku, wani, zeni, siti (rumet) n umi..kemudian,
aku, wani n zeni mkn nasi, bleh tahan harga, murah!
yg pelik, wani amik ayam goreng n limpa goreng je dh RM8.80, 
aku amik sayur, ayam, begedil, n rendang sket, RM8.80 jgk.
pelik, kenapa boleh murah. pdhal aku da target mungkin lebih rm10
ble was-was gitu, aku p tny balek
die kire balik, mmg rm8.80. tp die tlepas pandang rendang.
dsbbkan aku amik sket je, die xkire.
lgpom, aku da siap byr, die segan kot nk amik byrn tmbhan.
ataupun die pelik, knpe aku 'jujur' sgt ? huhuhuu
umi lak bli koeytiaw kailan, siti bli mee kailan..euwww
yg da best nyer, ade coconut shake disitu. hrga 4.70 segelas besar. berpatutan bg aku. sedapppp!
aku pasti kesitu lagi ^^


lepas mkn kenyang2, kitorg chow n p masuk pasaraya.
bli a bunch oh apple..bagus, bak kata pepatah :
''an apple a day, keep da doctor away'' 
lepas tu, smentara tggu kol5, kitorg klua amik gmbar area pintu blkg yg ade pokok bderet mcm kt korea (ntah nama pe pokok tu aku luper) tp cantik!
aku yg da penat+ngntuk+kenyang sgt trus xlarat jln n xde mood!
ingt nk naek bas n trus tido..
kol530 kot kitorg bgerak balik ke UM..
hiasan jaa. cntikkan die btudung cmgni? aku brangan kot2 tjumpa dia kt alamanda ka td :D
P/S : akumasih pikir nk bli cenderamata ape utk kawan2 Unand tuh!
keychain? mcm da lapuk. diorg pom bleh je bli sdri. lgpom, ia xmelambangkan ape-ape kenangan. hurmmmm...





0 speaks: