BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 4 August 2013

BIRTH OF MY BLOG



Hai Guys!
Ini belog saya. belog ni lahir pada tahun 2011, so dah 3 tahun la umur dia.
Saya bukan la rajin sangat mahu menulis dan menaip dan berfikir. Tapi, bukankah semua tu aktiviti yang sehat? So, saya paksa diri saya teruskan usaha murni ini. Cehh!
Lagipun, saya seorang makhluk yang sangat sentimental. Setiap yang berlaku dalam hidup ni, saya rasa saya tak boleh lupakan begitu sahaja. RUGII.

Pastu, bila saja saya scroll-down post dulu-dulu, rasa seronok lak sebab saya ada kenangan untuk disimpan. Walaupun tulisan makhluk ini sangat hampeh. K.

Kadang-kadang saya rasa saya ni dua orang yang berbeza. Garang, ego, pemarah diluar tapi dalam hati ni lembut dan sensitif. Oleh itu, mungkin dengan blog ni saya boleh kaji balik sisi diri ni, baik atau buruk. Buruk boleh dibuang, baik boleh diteruskan. Betoi x? yeahh..
So, saya buat kesimpulan bahawa I began blogging as an angry teenager who needed an outlet to speak her mind.

Apa yang baik tentang saya? hamper takdak kot. Saya pun tak sure. Tapi saya jenis yang suka express anything. Pernah dalam satu game, saya admit kat kawan-kawan yang saya ni perahsia. Tapi, sorang kawan tanya balik, ‘kalau perahsia, kenapa boleh ada blog?’ hahaa. K. ==’

Okay, sebenarnya saya sangat menyokong kalau ramai-ramai pakat buat blog. Bukan per, bolehlah jugak tajamkan fikiran sebab asyik kena berfikir. Apa ang ingat buat blog ni senang ka?
Kene berfikir, pandai mengarang dan menyusun cerita. Banyak lagilah. Tapi, aku x kata blog aku best pom. Kalau best, dah lama aku berdiri sebaris dengan KekNis, Jejari Runcing, Dr. Liyana Asri dan lain-lain yang pemos amos tu kan.

Yang penting, aku bukan nak menunjuk-nunjuk. Banyak blog yang bagus aku jumpa. Dan banyak yang bagi inspirasi kat aku. Jangan google blog-blog yang tak elok sudahlah. Satu lagi aku tak suka à blog POLITIK. Haha. K. jangan marah aaa.

Satu lagi aku nak cakap à SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI J

P/S : selamat bukak blog yer.

0 speaks: