BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 4 August 2013

MOOD RAYA seyhh



Entri kali ni aku ceritakan dalam mood RAYA. Yuhuuu

Hari ni hari Ahad, Isnin, Selasa, Rabu, Khamis adalah HARI RAYA AIDILFITRI bagi tahun 2013..yuhuu..

Orang lain (adik-adik) aku dah rilek kat rumah sebab cuti sekolah dah start. adik aku - umairah - siap text aku dengan ayat sengal/kerek dia '' selamat bekerja :) hamba tdoe dlu deh.haha ''

Jalan pun lengang je pagi tadi masa aku OTW mai keje (praktikal). Seronok tapi sedih pun ada. Hahaha. JELES kayh.. dahlah radio Suria tuh bukan syif Adibah Noor dan Halim Othman. boring tol DJ dua orang ni. Syazana - ofismet aku plak dah naik kat unit dia. tinggal aku sorang. nampak macam busy duk menaip - tapi bukan buat keja - duk bukak FB dan blog. ehehe

Dua orang bos aku dah pun start cuti, selama 3 minggu. Itu bermakna, aku takkan jumpa dia dah kot – kecuali ada hal-hal yang memerlukan dia datang ofis, tapi ade je sorang lagi bos yang belum cuti..ikutkan hati aku pun nak cuti tapi rasa tak sedap hati lak nak menipu. haha. kena jugak cukupkan 6 minggu.

Tempoh praktikal aku pulak ada seminggu saja lagi – dalam kata lain, ada 5 hari lagi. So, aku ingat nak kerja sampai Rabu, untuk sehari lagi kita cover lepas raya. Osemm.

Tapi, bila nak buat biskut raya ni? Anak sedara ku yang osem tu dah banyak kali tanya aku bila nak buat, dia still ingat tahun lepas aku buat biskut dan dia datang ganggu tolong. Sian dia kalau aku tak buat biskut tahun ni.

Praktikal dah nak tamat – SERONOK – tapi lepas tu kena buat report. Asik asik report. Boring seyhh. Sebenarnya dah muat dengan esaimen dan tarikh submit esaimen. Report = esaimen. ==’

p/s : suka sangat tadi masa nak bertolak, anak sedara aku tu hantar kat pintu sambil lambai ‘bye bye chik’ . sobs

0 speaks: