BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 6 August 2013

RASA HATI

Disaat aku mendekat
Dikau menjauh
Kecewa dihati ini
Lantas ku undur diri
Tak mampu menahan
Tak mampu membenci
Aku tidak mengerti, cintakah lagi?

Aku cuba berjanji pada diri
Aku akan membenci setengah mati
Membuang segala sisa cinta
Membuang segala sakit di dada
Berminggu ku termenung
Tidak ku tahu arah tuju
Tidak ku mengerti
Mengapa pada diriku ia terjadi?
Namun aku tidak mampu untuk terus membenci
Dirimu tetap ku tunggu
Walau terasa bodohnya diri

Kini engkau kembali
Kembali mencantum sisa cinta yang ada
Engkau bermain tarik tali
Buat diriku sakit hati lagi
Aku pasrah sendiri
Aku makin mengerti
Engkau sebenarnya tidak peduli
Hanya mencari tika sunyi
Hanya kembali bila sendiri
Aku malu lagi
Terasa diri tidak bererti
Mungkin bukan diriku ditetapkan ilahi buat dirimu
Aku juga sedari
Ada yang lain menanti
Aku perlu pergi
Pada dia yang menghargai

0 speaks: