BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 3 May 2011

agenda tidak menjadi :((

wey korang. aku ngah saket haty !



hukhuk..arini incik ♥ datang sini. KL da..plan slalu xmenjadi. menyampah~
memuler ckp nk bertolak smlm, then pagi td sampai, leh la berderak 2hari. tp 
yg ade cume tiket pagi td jer. so, aslnyer cume amik mase dlm 5 jam jer kot. 
tp dah jadi 7jam. driver tuh lar pnyer pasal. mentang2la dekat. ader dlm 5kali 
berhenti. tu xtmasuk bhenti isi minyak, yg tu ade dlm 2kali. bwk lak slow. 
bas buruk kot. hoho~ jadinyer, dekat asar barular smpai Putra. 
nk g cari hotel lagi + semayang. huh.

geram wey..aku xmkn tghari td *mlas trun sbb bajet leh mkn nt kua. lw da knyg 
xbesla kua. nk mkn kt lua. hehe. ee..kn da lapar. lmbtnyer kol6. perut agy trase
pedih dh ni. arap2 lauk bes. lw xbes pom, tpaksa pulun *dlm tpaksa.
pagi td pom mkn skit pasal ngntuk, ingt nk smbung tido. tp melayan my belog nih
jd ilang ngntuk. yalah. bnda kita minat kn.

sini lak ujan *mmg tiap2 ptg ujan ok. okay hujan mmg xbersalah tp nk jln xley ujan2
ni. huii..aku dhla xley kene ujan. smua plan xmenjadi nih. nk ajk dtg sni pom
da xleh dah ni. lwat2 kang bimbang LRT tutup. walhal aku tw tutup dlm kol10@11
aku tetap xsedap hati. xnk amik risiko. kang xda tempat tggl. mane nk letak?

hm..last2, sehari die bercuti ats bas. hoho. sehari esk pom smpai kol5 je. cmne 
la jd ntah. nk tgk wayang lgi, g masjid jamek lg. aku xikot kang mau trase aty.
yalah, dtg jauh2. xkn xnk teman. aku xsekejam itu okeh.  bia pom aku dh dingin 
(lagu ziana zain ) . huahua.saket haty okay! lantakla..aku mmg hangin !

aku lak, mestila bad mood * now. yalah, dr pagi tggu, tup2 xjd. mau xhangin.
dhla aku ni perangai hudus xley lawan. hoho. kene lak perut lapor + saket hati + mcm2
raser lagi. BENGANG !! aku nyanyi lagu akim (bengang) kan makin lebat lak
ujan nih. LOL..pape pom, sbnrnye bkn salah dia. hoho..tp sbb die rilek tu yg
wt aku saket hati. mcm xseyes ja. haha. senang2 je aku judge org kn.. x____X

oh yeah..da nk dekat 6pm. makan time..tw mkn jer. haha. lapor wey. udah2la diet.
dari td ag lapo kn. mane tahan. ♥ tu sedap2 duk melantak MCD. aku yg kevuluran 
disini. papaiiiiii...



0 speaks: