BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 6 May 2011

MOTHERS DAY!!

saya cerita, awak bace !

salam..morning!
hari ini hari ibu. so, selamat hari ibu wt semua ibu2 diseluruh dunia.
aku kt KL. mak aku kt kg. so, sbg tanda aku ingt die

TARAAAAA..



aku da tuka profil pic dgn gambo mak aku dah. hek3. status pom berlagak jer kn.
huahua..sape peduli.

sbonarnyo, aku malu sket nk face to face. kah3.
dalam ati ada taman wa ckp lu.
gini jer la senang. bkn die ley bc pom. die tw aku sayam die pom dgn tindak tanduk (kobau)
aku. cth, tlg die wt keje *yeke?

hahahahaha..

ok..thats all..xmandi agy neh. kui3..tataa ♥


p/s : j◯m tiru mcm saya!! letak pr◯fil pic ibu, sempena M♥THERS DAY!!happy m◯thers day utk semua ibu2 all ◯ver da w◯rld!! ♪ ♫ ♩ ♬ ♭ ~
yes..I ♡ MY MOM :)

1 speaks:

Unknown said...

bukan bukan BUKAN. bukan hari ni lar. ahaha.