BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 5 May 2011

Camne?Camne?Camne?

saya cerita, awak bace !

hoi hoi hoi
aku ade PROBlem! besa punyer nih. sob3
mslah problem haku yg pertama
SAPE NK TOLONG AKU BAWA BAGASI BESA BAGAI NIH !!
xkn aku nk balik klntan soram2. hukhuk. malu siot. ( tu la.,sape suh bwk segala
mcm barang mai) aku pnye beg ade dlm 4 beg wey.
beg pertama besar cmni haa.
lebih kurg cmtular besau nye beg aku. ade dlm 4 beg + 1beg laptop. waaa :(
aku ade 4tgn jer wey. ok je nk balik tu. tp xkn sorg2. mcm susah je.
ya tuhan tulun ambe!

mslah kedua aku muncul ble aku dpt kol dr bekas manager aku.
lebih kurg cmnila conversation kami tuh :
ain, nk keje sini x? 
ain kn cuti 4bulan. 
lw ain nk xyh cari calun len dah.
haa? oke2. oram nk ah.
biler leh stat? blablabla..
fyi. time tu aku tgh mamai. tido lewat ptg. *tertido.so, sbb tu la aku main hentam jwb ye je. 
problem jdnye. nk tw nape aku xnk keje situ lg?
  1. sbb risiko. xmo dah aku tanggung. dh bnyk kot aku wt silap,seb bek manager ok. ntah cmne die selesaikan mslh aku tuh. 
  2. xnk maen ngn kad kredit @ fleet card syarikat besau2 dah. serik! cari masalah la lw pegi keje situ lg.
  3. xnk jumpe 'kwn mkn kwn' dah! *panjang citenye
  4. nk study sket2 utk next sem
  5. aku nk rehat puas2
  6. nk maen ngn farhan
  7. nk tgk bideo n mobie puas2
  8. nk tito n bangun lewat
  9. nk gitau korg yg no4 hgga no7 adalah benda same . hak3
so, konklusinye, I TAK NAK! katakan xnk pada keje! keje kt umah jerla.

tapi tapi TAPIIII..
da best conclusion came to me just now! yayyyyy...temkiu ALLAH.

utk problem no1. aku ade teman balek da. ni pom sbb kene balek lewat. ader hal. *
xper2. yg penting xkeseorangan.

utk problem no2. aku dah tekadkan ati n msg manager aku. ckp xjd keje. no more WORK!
lagipom, da jnji nk stat keje ahad, tp ahad tu aku baru bertolak balik. ahaha. ketentuan.

its so LOL. haha. 
pape pom, hope dis will be better than anything else. aku cuma ikot kata hati.



5 speaks:

Miz Waniey said...

campak je beg ko kt dlm longkang dpn 3rd tue....xyah susah2 nk pikol....ahahahhaa

Unknown said...

nape 3rd? longkang 7th agy besau ok. *marah

kaizen said...

sewa kontena jer....

Unknown said...

ok. thank you diats cadangan bernas tuh !! huarghhhh(makan budak)

kaizen said...

wahahahah