BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 4 May 2011

IklanIklanIKLAN !!!

saya cerita, awak bace !

huii..ni yg ambe dok brehi iklan2. ngepeng2. atau PROMOT ~
ambe nih mudah terpedaya, sbnrnye ambe dok tergamok nok wt xcaro atau tggl cenggitu
jer. last2 duit ambe melayang. kene kesian kt diri ambe lak. huak3.

ambe dok suko. dok brehi. sbb pah beli gak, ambe jd nyesal. mau seminggu tringat. huh.
se agy, benda tu bkn ambe plan nk beli. len la lw ambe mmg nk beli. benda ambe xgune.
cntoh ambe penah bli perfume (skrg ntah kemane ilang) . lagi satu, yg dibeli tuh blom
tentu molek. terutama kot online. ade gak tersalah saiz. mcm2 masalah problem la. :(

td ambe kua. tjumpe ngn puak2 tuh. (bangsa xyh ckpla sbb xda kaitan). mse tuh OTW g KTM, nk
bli tiket g KLsentral dulu baru g MJ. ..........PROMOTER tu, die promot abes2.
mmg bkn duit ambe melayang tp tetap xsuke. duit Die. tp ader ke sebatang pen yg fleksible
harga die RM30 sebatang. ala, pen hiasan. bleh dibengkok2kan. percuma sepasang chopstick.
huahua..ambe mmg tanak beli larh. tp Die tu da termakan pujuk rayu promoter. *srabut katenye,
sbb tu Die beli.

promoter2 tu bru abes study kot. wt jualan sbb pe ntah. keje kot. ade ke patung kecik org
wt siso kawen tu hrga RM20? xpatot. xpatot. jgn arap aku beli. tp pandai die, die pisahkan kami
n sorg laki mai kt aku. pompuan2 g kt die. atr promoter tu ckp kt aku : 

itu bf u ea? u tlg bli pen i ni.
u tlgla beli ni. tlg saya. nk tunjuk kt bos sy.
support la sy pnye jualan. u tulis name sini.
 eh, u baru 21 tahun? i da nk pggil u adik td.
u nmpk kecik. u asal klntan? i pom. u duk mane?
i org gua musang. mak ayah i la. i duk sini
da lame. ble balik klate? i ikut u boley ka? *sambil sengih2
u da ada bf? cntik xkn xda agy bf.
( aku cntik ka? ) dah ada? aduu. manyak kuciwa sy ow. 
 u dtg sni ngn sape? ngn family ka....blablabla.

banyak la die pnye pujian ya. ahaha. LOL. aku mmg da bjaga2 nk lari. memule ingt
suh tulis name sal pe. xterkate aku dibuatnye. bnyk mulut tol die tu. mmg seswai jd promoter.
pndai ayat org. baep pnye ayat smpai Die beli satu pen tu. ingt Die ikhlas ka? aku nmpk
Die termenung gk. Die xnk tgk pen tu sbb saket HATI. haha. LOL. Die nk bg aku tp
xsampai aty woo nk amek. mahal tuh. aku suh Die bg kt adek pompuan Die. Die mmg
sorg yg jimat. tp utk yg die SAYANG Die sanggup abes duit. sbb tu aku ♥ ❤ Die. :)

huwaaa...yg penting, aku xsay doh temu @ terpengaruh ngn si promoter agy !
muktamad !! xmoxmoxmo. titik !!
haa..kagum dak? jom try syampu nih...hahaha. LOL

0 speaks: