BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 6 May 2011

membukak KENANGAN lame!!

saya cerita, awak bace !

saya TERHARU wey !!
*sebenarnye xsgt pom!
haha..terkezut jer lebey. terpegun. terkesima. terhangguk2 pom ader.
kerh. kerh. kerh.
 kenape?
sbb tgk gambo ni dlm blog cikgu amira !! atau name blog nye si pemburu cuti.
haha..ingt buru per la td kan.

seyes sy TERPESONA !!
santek gamba ney! n sy rase cm xpenah tgk! terlepas pandang kowt!
perasan je.

gamba pe?
oh ya..lupe lak sy blom upload ag gmba tu. hahaha (gelak sopan)
okay3..sabo la jap. kt bwh ni gambo bajet cun tuh ! ~

dari kiri : haizan, saya, khaty, mira, n saadah
and....
saya tanpa berlengah2 lagi terus tuka wallpaper laptop. 
wt gamba ni lak~ oyeahhh!!!!

im really like it nyah~
sowi cilok dr lu mira. hik3

ni lak yg blom edit. mmg ade ngn wa ok.
ni adelah rentetan kejadian semase HARI RAYE 2010 !!
tggu ore mai amik neh!! haha

ni lar ahli2 rombongan haji hajjah

nk jugak masuk. deki kalo xmasuk gamba

tegak. TEGAK!!!

saranghe! peace! saranghe!

geng2 xmakan saman. haha

elia, ruhil n leelee
kawan2 !! saya RIMDU korang sume!! hik3


0 speaks: