BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 5 December 2013

Biar aku lepaskan rasa




YA, memang aku tak suka,
Tapi bukan selama-lamanya,
Dia memang annoying gila,
Tapi dia pernah buat aku gembira,

Dia paham apa aku rasa
Dia takut bila aku masam muka
Dia lari taknak jumpa
Dia cuba buat tak nampak ketara

Aku stress bila dia mengada
Aku rasa nak sekeh kepala dia
Aku menyampah bila dia tinggikan suara
Aku tahu dia eksyen saja

Buat semua apa dia suka
Orang buat dia kata salah saja
Dia patut cermin dia punya muka
Tahu buat orang marah saja

Ilmu setitik dia dah mula bangga
Perli orang straight atas muka
Nak dakwah pun ada cara
Belum dakwah, dia dah putus asa

Aku bukannya nak malukan dia
Aku cuma elak nak buka cerita
Nanti marah dapat apatah lagi dosa
Nanti dia pulak dapat pahala

Aku cerita ni tak sebut nama
Jangan perasan jangan percaya
Sapa-sapa saja boleh dikata
Tak kesah, jangan sampai bersengketa

Aku sabar sebab ALLAH ada
DIA tahu apa aku rasa
Orang lain tak boleh nak kata apa
Kalau marah meh jumpa depan mata


0 speaks: