BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 4 December 2013

Fokussss !


Setelah menunggu selama 3 minggu, akhirnya pagi tadi jam1130 pagi lebih kurang, aku selesai present paper Otak dan Tingkah Laku bersama Siti. Alhamdulillah presentation tidak dihentam oleh Dr.Awang. Fewwww..
Kami present pasal Working Memory Among Workers.

Seminggu dua ni aku tak boleh tidur malam, aku akan tidur selepas subuh. 

Tadi, aku baru tahu bahawa kalau tak tidur 2 3 malam straight, boleh menyebabkan kita mengalami FALSE MEMORY , iaitu kejadian dimana kita akan kod kan maklumat yang salah kedalam memori kita. Memori akan mengalami kecelaruan. Mungkin?

Patutla, sepanjang duk kaji jurnal berkaitan tajuk presentation aku tu, aku selalu lari fokus. Bukan susah nak faham jurnal, tapi aku jadi blur dan takbleh nak cantum information yang aku dah dapat tu. 
Mungkinkah ada kaitan? Hee..

Ok, sambung dengan 2 3 kerja yang tergendala lagi tu.

Progression setakat ni :
- Perundangan Alam Sekitar kumpulan 30% dan tugasan individu 10%
- Otak dan Tingkah Laku 60%
- Etika Alam Sekitar 0 % belum sentuh lagi
- Sosiologi Penghijrahan 50% dan kumpulan besar 40%


0 speaks: