BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 4 December 2013

Hargailahh



Dalam ke'busy'an dan keserabutan dengan kerja banyak + masa tak cukup, aku rasa betul-betul tak sabar untuk tamatkan semua ni. Tak sabar nak tamat belajar. Tapiiiiii..tiba-tiba muncul satu perasaan halus, sentimental..Lepas dah tamat belajar, aku takkan ada peluang nak lepak kafe Kakyah lagi, takda peluang nak lepak foodcourt, bilik TV, library, surau, dan lain-lainn. Dengan kata lainnya, takda dah memori sebagai seorang pelajar. Memang akan habis segalanya disaat aku bertolak keluar dari pagar UM lepas habis exam nanti..huuu.





















YA, aku memang patut manfaatkan semua ni. Manfaatkan sisa-sisa masa yang ada sementara ni. Semoga boleh ketatkan apa yang longgar, putihkan apa yang hitam, dan semoga aku boleh selesaikan segalanya dengan cara terbaikk


0 speaks: