BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 6 December 2013

Orang Besar Gaduh nampak apa?


Aku tak suka hang seperti mana aku tak suka orang Kelate kecek Key Eyl sama-sama orang Kelate.

Bermakna, ia adalah sesuatu yang boleh diubah kalau kehendak tu ada. Bukanlah serius tahap gaban mahupun tahap PHD pun.

Hahh. Berbelit-belit aku cakap. Faham ke idok taktaula..

Lepas membuat satu pemikiran (ker pefikiran , eh?) serius terhadap hal 'aku tak suka hang, hang tak suka aku' ni, aku dapat satu idea yang agak positif dimana semua ni tak akan habis jika aku dan dia terus bersikap dan bersifat 'childish'. Euw memalukan okeh.

Orang besar gaduh kan kurang cerdik? Lagi-lagi gaduh sebab ego dan mempertahankan idea/pendapat masing-masing yang konon-konon lebih baik dari orang lain.

Cer fikir secara negatif, tak kan la hang nak kawan dengan dia setakat ni ja? Lepas-lepas ni hang nak hapuskan terus dia dari kotak memori hang? 

Cer cuba try buang yang keruh amik yang jernih. Ker banyak sangat keruh dia tu? Hehh. Keruh fikiran aku nak fikir pasal ni. Tak pasal-pasal tak siap kerja subjek Perundangan aku hak nak anta esok ni.

Larikkk..


0 speaks: