BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 5 December 2013

KeRja Dimalam Hari ku



Malam ni, 4 haribulan Disember, dah masuk 5 Disember dah pun, bersamaan hari Khamis, di jam 3.34 pagi, aku dan Siti masih belum tidur..yihaaaa.

Buat apa? Siti tengah completing her slide for tomorrow's presentation (ok, memang Bi tunggang langgang pun)

Aku pulak tengah analisis Kes mahkamah untuk Akta Kualiti Alam Sekitar bagi tahun 2008-2013 nii..

Urm...tak ah..sebenarnya sejak 2 jam yang lalu aku dah stop..Hehehe..

laa ni duk ralik edit gambo pulak..carik gambo cun-cun dekat En.Gugel, lepas tu masukkan kata-kata cun lagi BEST yang aku jumpa. Banyak aku jumpa dekat page iluvislam.com English

Melarat pulak aku nih. Dahla keje banyak. Hehh..

nih la antara gambo-gambo yang aku edit. 
Moga bermanfaat pada semua ^_^













Dalam masa duk lepak kat Bilik TV ni, aku dan Siti ditemani siaran TV yang tak henti-henti. Saja bukak buat teman, tak da la sunyi jer. OH yaa, setakat ni kitorang dah tengok cerita semua bahasa. Mula Melayu, pastu Melayu lagi dan Melayu lagiii, lepas tu Hawai Five O, lepas tu cerita Hindustan (Salman Khan berlakon), Lepas tu cerita Melayu lagi, lepas tu cite Tamil (layankan jer, malas nak tukar channel), dan now tengah main cerita Cina pulak..haha..Well Done TV2.

Pasni taktauu..Tungguuuu.


0 speaks: