BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 28 November 2013

RIndu Pada Dia



Overthinking boleh membawa kedalam mimpi..kalau mimpi benda baik boleh buat kita jadi hanyut dan berangan-angan, kalau benda buruk, kita boleh jadi pasif dan rendah diri..sebab terfikir-fikir sangat dekat anak saudara aku, masa tertido pagi tadi aku mimpikan dia.

Pagi tadi, after Subuh prayer (speaking berterabur), aku tiba-tiba rasa RINDUUU sangat pada Farhan, anak saudara kesayanganku. Walaupun dia sangat nakal, yet suka mengacau, tapi aku rindu nak dengar suara dia. Rindu nak dengar dia cakap 'chik comey' .Bukanlah sebab aku perasan aku comey tapi budak tu suka ajuk cakap orang. Aku suka cakap dia comey sebab aku sayang dia. Tapi selalunya dia akan balas balik  'chik comey' ..comel jer dia masa cakap macam tu.

Aku rindu nak peluk dia, dukung dia. Walaupun dia dah agak tinggi n berat (maklumlah dah 4 tahun), tapi aku masih larat nak dukung dia. Ma n Abah aku selalu marah-marah sebab manjakan dia.

Aku rindu nak manjakan dia. Dia selalu nak aku mandikan dia, pakaikan dia baju, suapkan dia nasi. walaupun mama dia ada..Mungkin sebab aku jarang balik.

Hurmmm..aku still RINDUU dia sampai la ni dan saat nii.

takpa, sabar duhai hati...kita tunggu Study Week ni..
kalau takdak rezeki nak balik, kita boleh balik after exam ni,
walaupun lambat nak tunggu tengah bulan 1, tapi kita kan boleh tunggu.

FOKUS pada esaimen, daily chores, kawan-kawan, dan exam..cepat jer masa akan berlalu ;)


0 speaks: