BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 15 November 2013

Tudung Turki ku yang baru . Hehehe

Tudung, Jubah, Baju kurung, Dugaan besar untuk wanita...tiap masa fesyen bermacam rupa..

Kawan dari KK5, Meera (bukan nama sebenar) datang KK4 sambil bawak tudung-tudung yang bermacam fesyen. Aku dah rembat 2 helai untuk baju baru aku tu..ngehehee..melayang duit RM45...tudung tu memang latest dan dibeli straight dari Turki..Kenal si Meera ni sebab dia upah jahit jubah dengan kawan aku, Erra (juga bukan nama sebenar). Alang-alang datang sini, terus dia promote jubah dan tudung dia. Diorang (kawan-kawan aku), apalagi, minat terus membuak-buak. Meera tu memang buat bisnes dengan kawan dia dan ada page sendiri iaitu musleemah calysta..



Asalnya aku langsung tak terfikir nak beli sebab duit dah semput jugakla ni. Lagipun, aku bukan jenis uptodate kepada fesyen-fesyen ni tapi memang aku tengah cari tudung untuk 2 helai blouse baru aku tu. Lagipun, sekali sekala beli baru apa salahnya. Agak memboringkan jugaklah kan pakai tudung sama gi kelas. Padahal bukan orang perasan pun kita pakai apa, warna apa. Lainlah kita ni model atau ada secret admire (yang mustahil terjadi padaku) LOL. Tapi harga dia jual lagi murah dari pasaran, cuma RM25, dapat RM23 bila kitorang beli banyak-banyak, kalau dekat luar, ada yang RM39, ada RM30 dan mungkin lebih. Bijak membeli, menang memakai. Itulah prinsip terbaik untuk wanita yang suka membeli. Hehehe.

Sekarang aku dah tak sabar nak put the tudung baru on me..hope everything is okay. Hehehe

0 speaks: